ابزارهای ضروری نقاشی برای مبتدیان

ابزارهای ضروری نقاشی برای مبتدیان

ابزارهای ضروری نقاشی برای مبتدیان

رنگ‌آمیزی که توسط مبتدیان انجام می‌شود؛ همیشه نیاز به آماده‌سازی مناسب، دقت و ابزار ضروری و با کیفیت دارد. خوشبختانه در فروشگاه رنگ و ابزار خوشدست همه لوازمی که برای یک نقاشی بدو نقص لازم است وجود دارد.

در اینجا بهترین ابزار نقاشی برای مبتدیان وجود دارد. همه محصولات ذکر شده در فروشگاه ما به صورت آنلاین در دسترس هستند و می‌توانید به راحتی خرید کنید.

قبل از اینکه ابزار خود را انتخاب کنید چند نکته وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از انتخاب ابزار مورد نیاز در نظر بگیرید.

ابزارهای با کیفیت یا ابزار ارزان قیمت، کدام را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید و جمع‌آوری ابزار برای انجام یک پروژه نقاشی، طبیعی است که بخواهید هزینه‌ها را کاهش دهید. با توجه به اینکه خرید ابزارهای رنگ‌آمیزی ارزان قیمت از نظر زمانی نیز به صرفه‌تر است و به راحتی تهیه می‌شود، اما از لحاظ کارایی با ابزارهای گران قیمت و با کیفیت برابری نخواهد کرد.

اگر تجربه قبلی داشته باشید، نقاشی و استفاده از ابزارها آسان‌تر خواهد بود، اما ما راهنماهای زیادی برای کمک به مبتدیان داریم. در اینجا راهنمای مبتدیان برای رنگ آمیزی اتاق، رنگ آمیزی مبلمان و نکاتی در مورد چگونگی جلوگیری از اقداماتی وحشتناکی مانند لک شدن فرش و مبل که در صورت وقوع آن‌ها باید انجام دهید، آورده شده است.

برای ایده های بیشتر، مشاوره و نحوه راهنماها به مجله خوشدست مراجعه کنید. اگر سوالی دارید، از تماس با تیم حرفه‌ای نقاشی ما دریغ نکنید، ما همیشه برای کمک به شما اینجا هستیم.

آیا به همه ابزارهای رنگ‌آمیزی نیاز خواهم داشت؟

بسته به سطحی که می‌خواهید روی آن نقاشی کنید و رنگی که برای انجام کار استفاده می‌کنید، ممکن است به ابزارهای مختلفی نیاز داشته باشید.

با این حال، موارد ذکر شده در ادامه یک نقطه شروع عالی برای هر کسی است که به دنبال ساخت یک لیست از ابزارهای رنگ آمیزی ضروری برای پروژه‌های رنگ‌آمیزی است. در برخی موارد، ممکن است برخی از لوازم جانبی رنگ‌آمیزی را از پروژه های گذشته داشته باشید. ما همیشه توصیه می‌کنیم که در مورد ابزارهایی که ممکن است برای پروژه خاص شما مورد نیاز باشد تحقیق کنید.

قلم مو

ما توصیه می‌کنیم روی 3 برس با کیفیت سرمایه گذاری کنید، یکی بزرگ (4 تا 6 اینچ) برای مناطقی با سطح بزرگ، یک برس متوسط (2 تا 3 اینچ) برای لبه های در و تخته های پنجره و یک برس کوچک (1/2 اینچ - 1 اینچ)، برس های طبیعی و مصنوعی در فروشگاه ما موجود است.

غلتک رنگ

اگر قصد دارید تا سطح بزرگ یا سقف‌های بلند را رنگ‌آمیزی کنید، به یک غلتک ساده رنگ و یک میله بلند نیاز دارید. غلتک‌های ارزان رنگ زیادی را در خود نگه نمی‌دارند، بنابراین توصیه می‌کنیم برای اطمینان از یکنواختی رنگ، غلطک‌های با کیفیت را انتخاب کنید.

سینی رنگ

مطمئن شوید که سینی رنگی بخرید که اندازه غلتک شما باشد و دارای یک حفره عمیق برای نگهداری هرچه بیشتر رنگ باشد، زیرا این کار باعث صرفه جویی در وقت شما در شارژ کردن غلتک می شود.

نوار نقاشی

برای یک پرداخت دقیق، به خصوص در اطراف نواحی دشوار مانند پنجره ها، کلیدهای چراغ و قرنیزها، نوار پوشش لازم است. این نوار به جلوگیری از هرگونه اشتباه کمک می‌کند و هنگام نقاشی شما را راهنمایی می‌کند.

ورق یا پارچه گرد و غبار

برای تمیز نگه داشتن مبلمان یا کف زمین و برای جلوگیری از پاشیدن رنگ استفاده از ورق یا پارچه ضروری است . یک خرید مقرون به صرفه «یک بار بخر، مادام العمر نگه‌دار» که شما را از تعمیرات پرهزینه نجات می‌دهد.

نردبان

برای ایمنی، ما همیشه توصیه می‌کنیم که نقاشان و دست اندرکاران خانه روی یک نردبان یا یک پله ساده برای مناطقی که دسترسی به آن سخت است، سرمایه گذاری کنند. تلاش بیش از حد خود برای رساندن قلم‌مو به نقاط دور تنها منجر به آسیب و پایانی ناهموار می‌شود.

پرکننده/ گچ

برای رنگ‌آمیزی حرفه‌ای باید دیوارهای خود را کاملا آماده کنید. یک پرکننده گچی به شما کمک می کند تا هر سوراخی را بپوشانید در حالی که درادامه سنباده می‌تواند هر گونه گچ اضافی را صاف کند تا سطح شما برای رنگ‌آمیزی آماده شود.

سنباده

اگر دیوارهای شما ناهموار یا دارای عیوب هستند و از پرکننده گچی استفاده می‌کنید، داشتن کاغذ سنباده ضروری است. این به شما کمک می کند سطح خود را صاف کنید تا رنگ بهتر روی دیوار نمایان شود.

سایر ابزارهای نقاشی مبتدیان

پاک کننده برس رنگ

پاک‌کننده برس ساده‌ترین راه برای تمیز کردن برس‌ها بدون هیچ آشفتگی یا باقی مانده رنگ است. اگر قصد دارید دوباره از آن‌ها استفاده کنید ضروری است. آن‌ها حاوی مواد شوینده قوی برای شستن رنگ هستند، بنابراین بهتر از روح سفید تمیز می‌شود.

لباس کار به تن کنید

اگرچه ضروری نیست، اما اگر قرار است به طور منظم نقاشی کنید، ارزش آن را دارد که روی لباس کار با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید تا لباس‌های خود را خراب نکنید. بیشتر لباس‌های کار سنگین هستند اما به اندازه کافی راحت هستند که در خانه می‌توانید بپوشید.

شاقول، مداد

اگر برای طراحی رنگ پیچیده، یک دیوار ویژه یا راهنمای آویزان کردن قفسه‌ها به طور یکنواخت به کمک نیاز دارید، این ابزار کمک خواهد کرد. تراز و شاقول به شما کمک می‌کند تا یک خط کاملاً مستقیم ایجاد کنید تا نیازی به زدن اندازه فقط با چشم نداشته باشید.

نکات بیشتر

برای بسیاری، یک لیست رنگ‌آمیزی ضروری شامل یک برس رنگ با کیفیت، رنگ تجاری و یک سینی نقاشی کافی است. در حالی که این موارد بسیار مهم برای شروعی عالی مناسب هستند، داشتن تمام ابزارهای توصیه شده ما در بالا، هر بار پایانی بی عیب و نقص را در کار شما تضمین می‌کند.

نکات کاربردی در رنگ‌آمیزی

وقت آن است که رنگ خود را اعمال کنید! در اینجا چند نکته برای اعمال رنگ وجود دارد :

1) هرگز از کارهای آماده سازی نقاشی در خانه غافل نشوید

همانطور که قبلا توضیح داده شد، با آماده کردن دیوار خود شروع کنید. در حالی که با رنگ پلاستیک دیوار سریع خشک می‌شود، بررسی کنید که رنگ کافی برای پوشاندن دیوار با دو لایه دارید تا از پوشش یکنواخت اطمینان حاصل کنید. یک گالن معمولاً حدود 400 فوت مربع را پوشش می‌دهد. برای یک اتاق، فوت مربع را با ضرب طول در عرض محاسبه کنید. اگر سقف آن را هم رنگ می کنید همین کار را برای سقف انجام دهید. اگر از بیش از یک گالن رنگ استفاده می‌کنید، گالن ها را در یک سطل 5 گالنی با هم مخلوط کنید و آن‌ها را با هم هم بزنید تا از یکنواختی رنگ اطمینان حاصل کنید.

2) ابتدا برش دهید

مقداری رنگ را در یک ظرف کوچک بریزید. با بالا و پایین رفتن از نردبان، رسیدگی به آن آسان تر خواهد بود. از یک برس 2 تا 3 اینچی برای برش استفاده کنید، به این معنی که یک نوار رنگ را در امتداد محیط، جایی که دیوار و سقف به هم می‌رسند، بمالید. هر بار در یک بخش کوچک برش دهید. متناوب از قلم مو برای برش و غلتک برای رنگ آمیزی سقف استفاده کنید تا از ایجاد خط خشن جلوگیری کنید.

3) سقف را بپوشانید

یک غلتک را به رنگ آغشته کنید و اضافی روی لبه سینی رنگ یا شبکه غلتکی را بزنید. از یک گوشه شروع کنید، نزدیک به "خط برش" که ایجاد کردید. برای جلوگیری از کشیدگی گردن و کمر، از عرض سقف رنگ کنید.

4) به مرحله اصلی بروید

قبل از استفاده از یک برس برای برش در امتداد خط چین بین دیوار و سقف، صبر کنید تا سقف خشک شود. از یک برس برای ایجاد نواری از رنگ استفاده کنید که حداقل 3 اینچ از درها، پنجره ها، قالب ها را میگیرد. این مرحله به شما این امکان را می دهد که دیوار را با سهولت نسبی رنگ آمیزی کنید. با یک غلتک، در بخش های قابل کنترل و 3 فوتی، از بالای دیوار تا پایین کار کنید. غلتک را با رنگ بپوشانید و یک "W" روی دیوار ایجاد کنید. سپس آن را بدون بلند کردن غلتک از روی دیوار پر کنید. غلتک را به طرفین بچرخانید تا تا جایی که می توانید به سقف و قرنیز نزدیک شوید. غلتک را روی دیوار فشار ندهید تا رنگ بیشتری از آن خارج شود. به سادگی غلتک را با رنگ پرکنید و به آرامی بچرخانید. در صورت نیاز به استراحت، سطل‌ها یا قوطی‌های رنگ و همچنین برس‌ها و غلطک‌ها را با فویل آلومینیومی بپوشانید.

مقالات مرتبط
نحوه استفاده از رنگ اکریلیک روی دیوار

رنگ اکریلیک از رنگ‌های جدید و طبیعت دوستی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ این رنگ ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارد؛ به همین علت بسیاری از افراد برای رنگ آمیزی دیوار خانه‌شان ترجیح می‌دهند از رنگ اکریلیک استفاده کنند.

بهترین رنگ برای اتاق خواب زوجین

وقتی زمان رنگ آمیزی و دیزاین اتاق خواب فرا می‌رسد؛ لزوماً نیازی نیست که از اکسسوری‌های عاشقانه استفاده کنید؛ همین که رنگ اتاق خوابتان جذاب و متناسب با وسایلتان باشد؛ می‌تواند یک محیط عاشقانه و دنج و آرام به وجود بیاورد.

(0) نظر
نظر خود را ثبت کنید
نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید در سایت به نمایش در خواهد آمد.