ایده‌های نقاشی خلاقانه روی دیوار

ایده‌های نقاشی خلاقانه روی دیوار

ایده‌های نقاشی خلاقانه روی دیوار

با کمی هنرمندی، دیوارهای شما می‌توانند برجسته‌ترین دیوار خانه باشد! در اینجا چند ایده و طرح ساده برای رنگ آمیزی دیوار وجود دارد که فوراً دیوار را از حالت ساده به شگفت انگیز تبدیل می‌کند. قبل از رنگ آمیزی ایده‌های زیر را بررسی کنید و برای نقاشی آماده شوید!

18 ایده خلاقانه با رنگ‌آمیزی ساده دیوار

1. مستطیل‌های تصادفی

نقاشی مستطیل‌های تصادفی ایده‌ای مدرن و چشم نواز که به راحتی ایجاد می‌شود، فضای داخلی خانه مدرن شما را تکمیل می‌کند و برای تکمیل نیازی به مهارت‌های خلاقانه یا هنری ندارد. فقط پالت رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و مستطیل‌های تصادفی را در سایه‌های مختلف رنگ کنید.

رنگ آمیزی خلاقانه

2. اشکال هندسی در هم

سایه‌های خاکستری آبی مشخصه فضای داخلی سرد، مدرن و مینیمالیستی طراحی‌های اسکاندیناویایی است. از چندین رنگ آبی برای پوشاندن دیوار خود استفاده کنید. برای رسیدن به خطوط صاف تمیز از نوار نقاش استفاده کنید.

رنگ آمیزی خلاقانه

3. لانه زنبوری

یک دیوار سفید ساده را با چندین رنگ لانه زنبوری بسازید. شش ضلعی‌هایی که به طور تصادفی قرار گرفته‌اند، حال و هوای سرگرم کننده و جذابی را در اتاق ایجاد می‌کنند. از رنگ‌هایی استفاده کنید که فضای داخلی اتاق را تکمیل می‌کنند. معمولا سایه‌های روشن‌تر برای اتاق خواب کودک، کم‌رنگ‌تر برای اتاق نشیمن یا ناهارخوری استفاده می‌شود.

رنگ آمیزی خلاقانهرنگ آمیزی خلاقانه

4. فیروزه آمبره

رنگ آبی روشن و خنک اقیانوس را با رنگ فیروزه‌ای به صورت آمبر روی دیوار به ارمغان بیاورید. دیوار رنگارنگ را با آبی‌هایی با تم دریا، شیشه و طلا هماهنگ کنید. کفپوش چوبی با رنگ روشن باعث کاهش تابش خیره کننده می‌شود. می‌توانید این کار را با اسفنج‌های بزرگ یا اسپرهای رنگ انجام دهید.

رنگ آمیزی خلاقانه

5. سبک شطرنجی

رنگ آمیزی مربع نمی‌تواند آنقدرها هم سخت باشد! این ویژگی دیواری الهام گرفته از صفحه شطرنج به اتاق جذابیت و حال و هوای جذاب می‌بخشد. کلید موفقیت آمیز بودن این دیوار مطالعه دقیق سایه ها، برنامه ریزی نقاشی و صاف نگه داشتن خطوط است.

رنگ آمیزی خلاقانه

6. خط‌های مورب و متقاطع

این یکی از ساده‌ترین ایده‌ها و طرح‌های رنگ آمیزی دیوار برای یک دیوار برجسته است. یک دیوار خالی را با این ایده به دیواری براق و جذاب ارتقا دهید. رنگ آمیزی یک دیوار خاکستری ساده با خطوط مورب با ضخامت‌ها و سایه‌های مختلف، حال و هوای مد روز و شادی را ایجاد می‌کند. ایده آل برای خانه‌های مدرن مینیمالیستی است.

رنگ آمیزی خلاقانه

7. چرخه سایه و روشن رنگ نارنجی

با ویژگی نشاط بخش رنگ نارنجی، به راحتی یک دیوار خالی باریک را بپوشانید. می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را بگیرید، سپس با افزودن تدریجی رنگ سفید، چندین سایه از آن ایجاد کنید. یک راه آسان و سرگرم کننده برای افزودن سایه‌ای از رنگ‌های دلخواهتان به یک گوشه، برای رنگ کردن به شکل زیر از نوار نقاشی استفاده کنید.

رنگ آمیزی خلاقانه

8. تقسیم عمودی رنگ

با این رنگ آمیزی عمودی سه رنگ به راحتی فضای داخلی خود را جذابیت ببخشید. سایه‌های خاکستری مکمل اتاق مدرن مینیمالیستی هستند، در حالی که زرد تند به عنوان رنگ برجسته عمل می‌کند. برای انتخاب تم رنگ، قطعات دکور زرد را اضافه کنید.

رنگ آمیزی خلاقانه

9. سایه دایره

این رنگ آمیزی دایره ای برای زمانی که فقط به یک ویژگی رنگی برای پوشاندن یک دیوار خالی نیاز دارید عالی است. یک دایره بزرگ روی دیوار بکشید و به چندین بخش عمودی تقسیم کنید. با رنگ اصلی شروع کنید، قسمت میانی را رنگ کنید. رنگ را با رنگ سفید رقیق کنید و قسمت های بیرونی را رنگ آمیزی کنید. در انتها نوار نقاشی را که بخش‌ها را با آن تقسیم کرده بودید بردارید.

رنگ آمیزی خلاقانه

10.هندسی رنگارنگ

این طرح هندسی روشن و رنگارنگ برای سالن‌ها مناسب است و برای اتاق‌هایی که نیاز به جریان انرژی مثبت زیادی دارید، مانند اتاق نشیمن یا اتاق خانواده، بهترین ایده است. رنگ‌های روشن آن فریبنده هستند، در حالی که خطوط مورب، ظاهری پویا به طراحی می‌بخشد.

رنگ آمیزی خلاقانه

11. شکل گل هندسی

با این ایده جذاب گل دیواری، گوشه‌ای از خانه خود را که فراموش شده است، روشن کنید. می‌توانید با استفاده از سایه‌های قرمز یا نارنجی، یا به رنگ زرد روی رز خاکستری، هر چقدر که می‌خواهید طرح را روشن کنید.

رنگ آمیزی خلاقانه

12. خطوط تصادفی

دیوارهای خالی و خسته کننده را به راحتی با کمی ابتکار تغییر دهید. این ایده دو رنگ جذاب، سرگرم کننده، مدرن و اصلی را تشکیل می‌دهد. خطوط تصادفی و جنبه مسدود کننده رنگ آن به طور موثر درام و شخصیت را به اتاق ارائه می‌دهد.

رنگ آمیزی خلاقانه

13. مثلث‌های پراکنده

نقاشی با استفاده از شابلون یا نوار نقاشی به صورت اشکال هندسی و پراکنده، ایده‌ای جذاب و یکی از شادترین ایده‌ها و طرح‌های نقاشی دیواری است. مثلث‌هایی به رنگ‌های پاستلی روی دیوار شما را به فکر مهمانی و هیجان می اندازد. این ایده برای دیوار اتاق خواب کودکان، اتاق بازی، اتاق خانواده یا حتی آشپزخانه ایده آل است.

رنگ آمیزی خلاقانه

14. طرح شماره دوزی

ایده رنگ آمیزی دیوار برای درست شدن به کار پر زحمت و دقت زیادی نیاز دارد و در انتها منحصر به فرد، نوستالژیک و زیبا خواهد بود. اما با توجه صحیح به جزئیات و حوصله زیاد این امر امکان پذیر است. سورپرایز یا ایده‌ای عالی برای کسی که به دوخت شماره دوزی علاقه دارد.

رنگ آمیزی خلاقانه

15. قطره رنگ

با این طرح هرگز نگران چکه‌ها، رنگ آمیزی بیش از حد و آشفتگی نخواهید بود. چکه‌ها ادامه پیدا می‌کنند و این نتیجه به ظاهر کثیف، یک ویژگی دیوار زیبا و جذاب را ارائه می‌دهد. برای اتاق‌های کوچک‌تر، می‌توانید یک لایه رنگ روی دیوار، درست در کنار سقف اعمال کنید که به‌طور تصادفی چکه کند.

رنگ آمیزی خلاقانه

16. تقسیم الماس مانند

افزودن طرح به یک دیوار ساده آسان و سرگرم کننده است! به جای قطع ناگهانی یک رنگ به رنگ دیگر، با اضافه کردن این لوزی‌های تقسیم کننده، انتقال را انجام دهید. این دیوار از آبی به سفید تبدیل شد و برای تقسیم دو بلوک رنگی، چندین سایه لوزی آبی و سفید در بین آن‌ها اضافه شده است.

رنگ آمیزی خلاقانه

17. آمبره عمودی

آیا می خواهید آمبره عمودی را انجام دهید اما نمی توانید به یک ترکیب یکپارچه دست یابید؟ نسخه ساده‌تر از ترفندهای رنگ آمیزی دیوار وجود دارد که لذت بخش است. به جای اینکه به دنبال رنگ آمیزی یکپارچه باشید، باید تنوع را در بخش‌ها انجام دهید. فقط با رفتن از یک پانل به پانل دیگر رنگ را اضافه کنید یا رنگ را رقیق کنید، به این صورت می‌توانید به یک آمبره عمودی دست پیدا کنید.

رنگ آمیزی خلاقانه

18. خط کشی با دست

ایده‌ای خلاقانه، مینیمالیستی و جذابی را با ایجاد این طرح دیواری ترسیم شده با دست را به اتاق اضافه کنید. شما به صبر و حوصله زیادی نیاز دارید که آن را ایجاد کنید، اما کار به اندازه کافی ساده است. میتوانید با چند کش و یک تکه چوب صاف این کار را انجام دهید، به گونه‌ای که کش‌ها را داخل چوب انداخته در سینی رنگ فرو کنید و مانند مهر بر روی دیوار بکوبید. یا تمام آن را با دست انجام دهید.

رنگ آمیزی خلاقانه

مقالات مرتبط
نحوه استفاده از رنگ اکریلیک روی دیوار

رنگ اکریلیک از رنگ‌های جدید و طبیعت دوستی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ این رنگ ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارد؛ به همین علت بسیاری از افراد برای رنگ آمیزی دیوار خانه‌شان ترجیح می‌دهند از رنگ اکریلیک استفاده کنند.

بهترین رنگ برای اتاق خواب زوجین

وقتی زمان رنگ آمیزی و دیزاین اتاق خواب فرا می‌رسد؛ لزوماً نیازی نیست که از اکسسوری‌های عاشقانه استفاده کنید؛ همین که رنگ اتاق خوابتان جذاب و متناسب با وسایلتان باشد؛ می‌تواند یک محیط عاشقانه و دنج و آرام به وجود بیاورد.

(0) نظر
نظر خود را ثبت کنید
نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید در سایت به نمایش در خواهد آمد.