غلطک طرح دار را از کجا بخریم؟

غلطک طرح دار را از کجا بخریم؟

غلطک طرح دار را از کجا بخریم؟

غلطک‌های نقاشی یا غلطک‌های الگودار کاغذ دیواری که به عنوان غلطک طرح دار استفاده می‌شوند معمولاً یک سایز استاندارد ۶ اینچی دارند و به وسیله یک دسته نگهدارنده سبک از جنس پلاستیک یا سیلیکون هدایت می‌شوند. این غلتک‌ها انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز و نوع طرح می‌توان از آنها استفاده نمود. اگر در فکر خرید یک غلطک طرح دار برای رنگ آمیزی دیوارهای منازل خود هستید و نمی‌دانید که این غلتکها را از کجا و چگونه تهیه نمایید و یا مطمئن‌ترین راه تهیه این ابزار را نمی‌شناسید؛ ما به شما در ادامه راه‌های دسترسی به خرید ایمن و مطمئن این غلطک‌ها را آموزش می دهیم تا شما با خیال راحت‌تری به این ابزار دسترسی داشته باشید.

اگر شما یک نقاش ساختمان نیستید و هیچگونه اطلاعاتی درباره نحوه شروع کار و نحوه رنگ آمیزی اتاق‌ها با غلطک‌های طرح دار نقاشی یا کاغذ دیواری ندارید و برای بار اول است که می‌خواهید این کار را امتحان کنید و حتی نمی‌دانید که از چه نوع رنگ در کار پتینه کاری و نقاشی ساختمان استفاده کنید و غلطک طرح دار مورد نیازتان را نمی‌شناسید پس بهتر است ابتدا آموزش‌های لازم را زیر نظر یک استاد نقاش بدست آورده و سپس اقدام به خرید کنید، البته روش‌های تئوری جهت آموزش نحوه استفاده از غلطک طرح دار در سری مطالب موجود در همین سایت موجود هستند که با کمی دقت بیشتر بر روی مراحل استفاده از این نوع غلتک‌ها و همچنین انواع مختلف غلطک‌های طرح دار می‌توانید یک طراحی متنوع و خلاقی به دکور جدید منزلتان ببخشید.

حتماً می‌دانید که رنگ آمیزی یک ساختمان علاوه بر کسب مهارت، دانش، تجربه و آموزش‌های لازم چه به صورت عملی و تئوری نیازمند استفاده از ابزار آلات ساختمانی و نقاشی ویژه‌ای از جمله انواع غلطک‌های نقاشی ساده و طرح دار و همچنین شناخت انواع رنگ‌ها و انتخاب مناسب‌ترین آنها است. برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند ابزار و تجهیزات رنگ آمیزی و طراحی ساختمان را تهیه و خریداری نمایند شاید این سوال مطرح شود که چگونه می‌توانند این لوازم را تهیه نموده و از کدام فروشگاه با چه ویژگی‌هایی خریداری نمایند؟

به طور کلی می‌توان غلطک‌های طرح دار را به دو روش حضوری و آنلاین (خرید از فروشگاه‌های اینترنتی) تهیه نمود:

خرید حضوری غلطک طرح دار

۱- خرید حضوری غلطک طرح دار

در خرید حضوری تهیه انواع غلطک‌های طرح دار رنگ آمیزی علاوه بر توجه به ساختار و بدنه، دسته غلطک و راحتی حمل و استفاده از آن، بهتر است بدانید که این غلتکها در اندازه‌های مختلف ۵ الی ۳۰ سانتی تولید و عرضه می‌شوند که هر غلطک رنگ آمیزی با نوع متفاوتی از انواع رنگ‌های موجود سازگاری دارد به عنوان مثال برای رنگ آمیزی ساختمان با رنگ روغن باید از قطره‌های طرح دار رنگ آمیزی با قطر کم استفاده نمایید و در صورت تمایل به رنگ آمیزی انواع رنگ‌های پلاستیکی، غلطک طرح داری را انتخاب نمایید که قطر بیشتری دارد.

مزیت خرید غلطک طرح دار به صورت حضوری
خرید انواع ابزار آلات رنگ آمیزی ساختمان از جمله انواع غلطک های رنگ آمیزی به روش حضوری این امکان برای شما فراهم می‌کند که علاوه بر رویت کیفیت محصول و همچنین راحتی استفاده و آسان بودن حمل و نقل از مشاوره‌های لازم و تخصصی فروشندگان آشنا با مسائل نقاشی و طراحی ساختمان استفاده نموده و همچنین نحوه کار با غلطک را آموزش ببینید که البته امروزه به لطف امکانات ویژه موجود در سایت‌های فروشگاهی آنلاین همه این امکانات فراهم شده‌اند.

فروشگاه خوشدست، همه روزه از ساعت 9 الی 20 پذیرای شما جهت بازدید و خرید انواع غلطک‌های طرح دار و ساده می‌باشد. آدرس برای بازدید حضوری: خیابان ستارخان، بین دارایی و برق آلستوم، پلاک 525

۲- خرید آنلاین غلطک طرح دار

از جمله روش‌های خرید انواع غلطک طرح دار، خرید آنلاین از طریق سایت‌های فروشگاهی موجود در فضای اینترنتی است که با استفاده از این روش می‌توانید در منزل و بدون حضور فیزیکی در فروشگاه‌های عامل فروش محصول یک خرید بی‌دغدغه را انجام دهید. البته در خرید غیرحضوری نیز لازم است که به چند نکته مهم از جمله کیفیت اصالت و معتبر و ایمن بودن روش‌های پرداخت هزینه و همچنین نوع شرکت تولیدی تولید غلطک طرح دار، توجه ویژه نمایید. علاوه بر این موارد بسیار مهم است که سایت فروشگاه فروش انواع غلطک طرح دار و سایر ابزار آلات طراحی و نقاشی تنها یک سایت فروش نباشد که چندین محصول را برای فروش ارائه می‌کند و امکانات تخصصی ویژه‌ای از جمله آموزش انواع مهارت‌های نقاشی ساختمان و معرفی انواع محصولات با کیفیت در این حوزه را ارائه نماید و همچنین مشاوره‌های تخصصی لازم را با استفاده از یک تیم مجرب و آموزش دیده به صورت پاسخ برخط و آنلاین و یا استفاده از انواع مشاوره‌های تلفنی نیز ارائه نماید.

ارائه یک محصول با کیفیت از یک برند معروف و معتبر جهانی یکی دیگر از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی غلطک طرح دار است که لازم است حتما به آن توجه نمایید. امکان بازگشت کالا در صورت مغایرت محصول با محصول درخواستی مشتری و یا معیوب بودن کالا و همچنین امکان ارسال رایگان از ویژگی‌های یک فروشگاه خرید معتبر در این حوزه است.

در فضای اینترنتی سایت‌های فروش متعددی برای فروش این‌گونه محصولات در حوزه رنگ آمیزی انواع دیوارهای ساختمان‌های مسکونی وجود دارند که در ادامه به چند شرکت تولیدی معتبر و با کیفیت با اعطای نمایندگی ویژه فروش محصولات اشاره خواهیم کرد که عاملیت فروش و نمایندگی معتبری در ایران دارند.

خرید آنلاین غلطک طرح دار

غلطک طرح دار GR از برند معتبر GSB موجود در سایت خوشدست

GSB یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارهای نقاشی، طراحی و دکوراتیو ساختمان، غلطک های طرح دار و انواع شابلون‌های استنسیل در جهان است که نمایندگی فروش محصولات خود را به فروشگاه سایت خوش دست به مدیریت آقای زارع اعطا نموده است.

این فروشگاه نماینده فروش محصولات متنوعی از جمله انواع غلطک های طرح دار GR در ایران است که شما می‌توانید کاتالوگ انواع مختلف غلطک های طرح دار و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک را در سایت فروشگاه مشاهده و ارزیابی نمایید و یک خرید مطمئن و بی‌دغدغه انجام دهید.

غلطک های طرح دار آلمانی Struktur walzen

در حال حاضر امکان فروش محصولات این شرکت در ایران فراهم نبوده است و هیچ شرکت وارد کننده‌ای نتوانسته است از پس مشکلات مربوط به وارد نمودن این محصولات برآید و نمایندگی فروش آن را در ایران کسب نماید. با این حال شرکت پیشرو در امر واردات انواع محصولات به روز و بر پایه فناوری‌های نوین جهانی و تیم تخصصی فروش غلطک های طرح دار در فروشگاه اینترنتی خوشدست در تلاش است که امکان خرید این محصولات و اخذ نمایندگی معتبر آن را در ایران کسب نماید.

 

مقالات مرتبط
انواع غلطک طرح دار نقاشی

استفاده از غلطک طرح دار یک روش جالب و شگفت‌انگیز برای نقاشی دیوار است که با کمک آن می‌توانید با هر نوع رنگ معمولی، الگویی مشابه الگوی کاغذهای دیواری نفیس و گران‌قیمت را بر روی دیوار نقاشی کنید.

راهنمای خرید غلطک رنگ طرح دار

غلطک‌های رنگ طرح دار با توجه به رنگ و سطح کار انتخاب می‌شوند از غلتک‌های تک لایه گرفته تا غلتک‌های لاکی یا غیر قطره‌ای طرحدار، همگی از انواع مختلف غلتکهایی هستند که شما می‌توانید برای رنگ آمیزی سطوح مختلف از جمله دیوار از آنها استفاده کنید.

(0) نظر
نظر خود را ثبت کنید
نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید در سایت به نمایش در خواهد آمد.