معرفی پنج رنگ قابل شستشو برای دیوار

معرفی پنج رنگ قابل شستشو برای دیوار

معرفی پنج رنگ قابل شستشو برای دیوار

رنگ آمیزی اتاق یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بازسازی و تحول کامل اتاق است. این کار یک روش متنوع برای دمیدن زندگی در اتاقی است که ممکن است کمی کسل کننده و کم نور شده باشد. اما هنگام رنگ آمیزی خانه باید دقت داشته باشید که قسمت‌های خاصی از خانه بیش از اتاق‌های دیگر مستعد ابتلا به کثیفی هستند - به ویژه آشپزخانه‌ها، راهروها و حمام‌ها. صحنه‌ای را تصویر کنید که به تازگی آشپزخانه خود را با یک طرح رنگی جذاب و جالب رنگ آمیزی کرده‌اید و در حال آماده سازی اولین وعده غذایی خود هستید که ناگهان سس گوجه فرنگی روی دیوار تازه نقاشی شده پاشیده می‌شود، این فاجعه است اما اگر رنگ‌های قابل شستشو را انتخاب کنید دیگر خیالتان راحت می‌شود. به طور کلی تمیز کردن یا پاک کردن همیشگی سطوح رنگ شده مناسب نیست با این حال، تشخیص اینکه بعضی از قسمت‌های خانه کمی بیشتر از قسمت‌های دیگر بهم ریخته است، ما را به سمت رنگ قابل شستشو سوق می‌دهد. با در نظر گرفتن این نکته ما پنج رنگ قابل شستشو را معرفی می‌کنیم.

Dulux Easycare Kitchen Matt


این رنگ از Dulux گرچه برای آشپزخانه است اما می‌تواند در سراسر خانه نیز استفاده شود. برند Dulux یک مارک مشهور و دارای شهرت جهانی است که سالانه دامنه محصولات خود را گسترش می‌دهد. رنگ Dulux به گونه‌ای طراحی شده است که سخت و مقاوم بوده و مایعات به سطح آن نفوذ می‌کنند. پاک کردن این رنگ با یک پارچه نرم بسیار ساده است و باعث ناپدید شدن کثیفی‌ها و لکه‌ها می‌شود، همچنین در مقاومت در برابر چربی بسیار عالی عمل می‌‌کند. این رنگ در طیف رنگی از جمله سفید خالص در دسترس است. این رنگ ارزان نیست اما در طولانی مدت مطمئناً در هزینه شما صرفه جویی می‌کند.

مزایا
قابل پاک شدن
ماندگاری بالا
پایان عالی

معایب
قیمت بالا

Johnstone’s Vinyl Soft Sheen


اگر می‌خواهید دیوارهای خانه (یا سقف) را پاک کنید رنگ وینیل Johnstone’s انتخاب خوبی است. ساختار این رنگ دوام بیشتری نسبت به رنگ امولسیونی معمولی دارد زیرا دارای رزین است. برند Johnstone در رنگ‌های مختلفی در دسترس است و جلوه‌ای براق را ارائه می‌دهد. این رنگ بوی کمی دارد بنابراین در هنگام رنگ آمیزی نگران بوی ناخوشایند آن نباشید. چون این رنگ به طور خاص به عنوان یک رنگ قابل شستشو به بازار عرضه نمی‌شود قیمت آن مناسب است.

مزایا
بوی کم
قیمت مناسب
تنوع رنگ

معایب
قلع زیاد

رنگ قابل شستشو برای دیوار

Dulux Easyycare قابل شستشو و سخت


این رنگ به دلیل استفاده از فن‌آوری مقاومت در برابر خراش (Scuff Resist technology)، یک پوشش مات با دوام را تشکیل داده و استحکام مکانیکی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. اگر یک آشپزخانه شلوغ دارید این رنگ قابل شستشو و سخت، تمیز ماندن رنگ خانه را تضمین خواهد کرد. یک مزیت بزرگ این رنگ این است که دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌های موجود است و در ۱۲ سایه مختلف ارائه می‌شود. طبق برخی از ادعاها این رنگ ۲۰ برابر سخت‌تر از امولسیون استاندارد است و همانطور که Dulux ادعا می‌کند با فناوری اختصاصی دفع لکه‌ها از لکه و خط ‌و خش روی دیوارها جلوگیری می‌کند. این رنگ با سازگاری خوب خود به راحتی روی دیوار اعمال و ظرف مدت چهار ساعت خشک می‌شود. رنگ Dulux Easyycare یک محافظ فوق‌العاده در برابر خط و خش و لکه‌ها می‌باشد زیرا مقاومت استثنایی را با آخرین فام رنگ‌ها در هم می‌آمیزد و باعث می‌شود مشتریان سال‌ها از فضای داخلی زیبایی برخوردار شوند.

مزایا
ارائه رنگ‌های متنوع
دفع لکه و خط و خش
استفاده آسان

معایب
نسبتاً گران

امولسیون آشپزخانه و حمام Johnstone


رنگ آشپزخانه و سرویس بهداشتی Johnstone برای زندگی روزمره ساخته شده است. با درک اینکه آلودگی و کثیفی نباید مانع از داشتن رنگ‌های زیبا در خانه شود این فرمول رنگ در برابر رطوبت، لکه، چربی و خراش مقاوم است به طوری که آن را در هر کجا اعمال کنید، می‌توانید آن منطقه را به راحتی تمیز کنید. این رنگ همه کاره است یعنی هم در دیوارها و هم در سقف‌ها قابل استفاده است و بوی کمی دارد تا زندگی شما در حین نقاشی کمی راحت‌تر شود. در مقایسه با سایر رنگ‌های امولسیونی، این رنگ محافظتی ۱۰ برابری ایجاد می‌کند و اتاق‌های روشن‌تری ارائه می‌دهد. این رنگ در یک قالب ۲.۵ لیتری به فروش می‌رسد و هزینه بسیار زیادی ندارد‌.‌

مزایا
تنوع انواع رنگ‌ها
ارزش خوب
بسیار مقاوم
همه کاره

معایب
تمیز کردن برس

رنگ قابل شستشو برای دیوار

رنگ ضد رطوبت Ronseal


این رنگ ضد رطوبت توسط شرکت ronseal تولید می‌شود و تاثیر بسیاری در زیبایی فضا دارد. همانطور که از نام آن پیداست به عنوان یک رنگ ضد رطوبت طراحی شده است و به همین دلیل در مناطق مختلف خانه مانند آشپزخانه یا حمام در برابر رطوبت، بخار و رطوبت بسیار مقاوم عمل می‌کند. رنگ امولسیون همچنین پاک کننده هرگونه کثیفی یا چربی است که ممکن است به آن وارد شود. رنگ Ronseal به دلیل طول عمر بالایش به خود افتخار می‌کند که در اینجا با تضمین ۶ ساله در برابر محافظت در برابر رشد کپک ارائه شده است.

مزایا
محافظت استثنایی
کاربرد آسان
قوام خوب

معایب
ارائه فقط یک رنگ

کدام رنگ قابل شستشو را انتخاب کنید؟


متأسفانه زندگی روزمره با آلودگی و کثیفی بسیاری همراه است، این فقط یکی از دلایل انتخاب رنگ قابل شستشو می‌باشد. با این حال با خرید برخی رنگ‌های قابل شستشو مخصوص مناطق پرتردد، می‌توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه در هنگام تمیز کردن، زندگی خود را آسان‌تر کنید. ما بهترین گزینه‌ها را در مورد رنگ قابل شستشو جمع بندی کرده‌ایم.

چه رنگی قابل شستشو است؟


همه رنگ‌ها قابل شستشو نیستند بنابراین اگر به دنبال رنگی قابل شستشو برای یک اتاق پرتردد هستید، مطمئن شوید که روی بسته بندی محصول گزینه قابل شستشو درج شده است. برخی از رنگ‌های ساختمانی قابلیت پاک کردن و شستشو را دارا هستند البته برخی رنگ‌های تخصصی نیز مخصوصا برای چنین کاربردی طراحی شده‌اند.

چگونه می‌توانید رنگ قابل شستشو را از لباس پاک کنید؟


اولین پیشنهاد ما این است که لباس مخصوص این کار را به تن کنید! با این حال، ممکن است لباس‌هایتان رنگی شود اما نگران نباشید. برچسب‌های لباس را بخوانید و هرگونه دستورالعمل شستشو (درجه حرارت و غیره) را بررسی کنید و قبل از خشک شدن، منطقه آسیب دیده را در آب گرم خیس کنید. اگر قسمتی از آن خشک شده است، ابتدا سعی کنید قبل از شستشو با دقت آن را خراش دهید.

نحوه تمیز کردن رنگ قابل شستشو


معمولاً تمیز کردن رنگ‌های قابل شستشو روشی ساده است. از آنجا که بیشتر آنها ضد آب طراحی شده‌اند ترکیبی ساده از مایعات، آب و پارچه تمیز با اکثر چربی‌ها و آلودگی‌ها مقابله می‌کند.

اگر تنها قصد از بین بردن لکه‌ها را دارید نباید از مواد شیمیایی سخت یا پاک کننده‌های چربی بسیار قوی استفاده کنید. فقط کافی است که با یک اسفنج معمولی خیس شده روی رنگ بکشید و بیش از حد آن را لایه برداری نکنید. همچنین مواظب باشید که جای خط و خش را روی این قسمت‌ها باقی نگذارید که به شدت خودش را نشان می‌دهد. همیشه از اسفنج‌های نرم برای تمیز کردن این گونه دیوارها استفاده کنید.

منبع: best washable paint

مقالات مرتبط
نحوه استفاده از رنگ اکریلیک روی دیوار

رنگ اکریلیک از رنگ‌های جدید و طبیعت دوستی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ این رنگ ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارد؛ به همین علت بسیاری از افراد برای رنگ آمیزی دیوار خانه‌شان ترجیح می‌دهند از رنگ اکریلیک استفاده کنند.

بهترین رنگ دیوار برای خانه‌های کوچک

با چند ترفند هوشمندانه الهام گرفته از طراحی داخلی، می‌توانید یک اتاق را بزرگتر نشان دهید. تکنیک‌های رنگی، چیدمان مبلمان، قرارگیری آینه و طراحی روشن و خلاقانه می‌تواند چشم را گول بزند و فضای داخلی را بسیار وسیع‌تر از آنچه که هست نشان دهد.

(0) نظر
نظر خود را ثبت کنید
نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید در سایت به نمایش در خواهد آمد.